Aleksandra Fidura
Polityka prywatności
Aleksandra Fidura
Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.aleksandrafidura.pl
Sklep Internetowy www.aleksandrafidura.pl dba o prawa Konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, a ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść Konsumenta. W przypadku ewentualnej niezamierzonej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i Sprzedawca je stosuje.
1.
Postanowienie ogólne
- Sprzedaż produktów za pośrednictwem Sklepu internetowego dostępnego pod adresem internetowym:www.aleksandrafidura.pl l, realizowana jest przez Self-Care Clinic Aleksandra Fidura z siedzibą przy ulicy Kościuszki 95B, 14-500 Braniewo, dla której Sąd Rejonowy w Braniewie, NIP: 9532777484, Regon: 386879881, pocztę elektroniczną: selfcareclinicinfo@gmail.com oraz numer telefonu: 504383677.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest do konsumentów jak i przedsiębiorców korzystających ze Sklepu internetowego chyba, że postanowienia Regulaminu stanowią inaczej.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Sklep internetowy w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu, przez okres oraz na podstawie i zasadach wskazanych w polityce prywatności Sklepu internetowego.
- Polityka prywatności zawiera regulacje w zakresie przetwarzania danych osobowych przez Administratora, a w szczególności podstawy, cele oraz czas przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą. Polityka zawiera także informacje o stosowanych w Sklepie internetowym plikach Cookies.
- Korzystanie ze Sklepu internetowego i dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Dobrowolne jest także podanie danych osobowych przez korzystających ze Sklepu internetowego, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanych w polityce prywatności i niniejszym Regulaminie.
- 2.
Definicje
- Na potrzeby niniejszego Regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie wymienionych pojęć:
a) Cena – określona w złotych polskich (brutto – uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Produktu na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży. Cena nie zawiera kosztów dostawy, chyba że warunki Promocji stosowanej przez Sklep Internetowy stanowią inaczej;
b) Dzień roboczy – jeden dzień liczony od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
c) Hasło – ciąg znaków, konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, określony przez Klienta podczas tworzenia Konta;
d) Login – ciąg znaków podanych w ramach Sklepu internetowego podczas tworzenia Konta;
e) Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę sprzedaży ze Sprzedawcą;
f) Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynność prawną niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarcza lub zawodową;
g) Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywania przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
h) Produkt – dostępna w Sklepie internetowym rzecz ruchoma, szkolenie online, webinar, konsultacja online lub ebook stanowiące przedmiot Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;
i) Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający utworzenie konta w Sklepie internetowym;
j) Formularz kontaktowy – usługa elektroniczna, w postaci interaktywnego formularza – adresu email: selfcareclinicinfo@gmail.coml dostępnego w Sklepie internetowym umożliwiający Usługobiorcy nawiązanie kontaktu z Usługodawcą celem zadania pytania m.in. w zakresie oferowanych produktów;
k) Formularz zamówienia – usługa elektroniczna w postaci interaktywnego formularza dostępnego w Sklepie internetowym umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposoby dostawy i płatności;
l) Konto – usługa elektroniczna dla której przypisana jest indywidualna nazwa (login) i hasło podane przez Usługobiorcę w której gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie internetowym;
m) Sprzedawca zwany również Usługodawcą – Self-Care Clinic Aleksandra Fidura z siedzibą przy ulicy Kościuszki 95B, 14-500 Braniewo, dla której Sąd Rejonowy w Braniewie, NIP: 9532777484, Regon: 386879881, pocztę elektroniczną: selfcareclinicinfo@gmail.com oraz numer telefonu: 504383677, media społecznościowe – Facebook: Self-care Clinic, Instagram: @selfcare_clinic;
n) Siła wyższa – zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od Klienta i Sprzedającego – uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części w ogóle lub przez pewien okres, któremu przy zachowaniu należytej staranności nie można było zapobiec ani przeciwdziałać (np. wojna, strajki, zwolnienia, niedobory surowców lub dostaw energii, zakłócenia w funkcjonowaniu fabryk, blokady dróg, nadzwyczajne zjawiska przyrody, epidemie, stany nadzwyczajne);
o) Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów dostępnych w Sklepie internetowym zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego za zapłatą Ceny powiększonej o ewentualne opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki określa w szczególności niniejszy Regulamin. Umowa Sprzedaży jest zawierana z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość,
p) Usługa elektroniczna – usługa świadczoną droga elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu internetowego w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), zgodnie z Umową o Świadczenie Usług;
q) Usługobiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta lub zamierza skorzystać z Usługi elektronicznej;
r) Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego udostępniony nieodpłatnie pod adresem Sklepu internetowego;
s) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży Produktu z oferty Sklepu internetowego. Akceptacja Zamówienia oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży;
t) Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2023 poz.2759 ze zm.);
u) Kodeks cywilny – Ustawa Kodeks cywilny z dnia 24 kwietnia 1964 r. (Dz.U.2023, poz. 1610 ze zm.).
v) Newsletter – Usługobiorca, który wyrazi chęć otrzymywania od Usługodawcy wiadomości o ofercie, promocjach, nowościach, aktualizacjach, zmianach, itp.
- 3. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
- Warunkiem korzystania ze Sklepu internetowego jest posiadanie przez Usługobiorcę komputera lub innych urządzeń umożliwiających przeglądanie sieci Internet, odpowiedniego oprogramowania (w tym przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge), dostępu do Internetu, aktualnego i aktywnego konta poczty elektronicznej, włączenie w przeglądarce internetowej możliwość zapisu plików Cookies.
- Korzystanie ze Sklepu internetowego może się wiązać z naturalnymi zagrożeniami dla korzystania z Internetu, a w szczególności: spam, wirusy, ataki hakerskie. Usługodawca oświadcza, że podejmuje działania celem przeciwdziałania takim zagrożeniom. Usługodawca informuje, że publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z Usług elektronicznych może się wiązać z zagrożeniem pozyskania lub modyfikowania danych Usługobiorców przez osoby nieuprawnione, z tego też względu Usługobiorcy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w tym programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przekazane przez Usługobiorcę swojego Loginu lub Hasła osobom trzecim.
- Usługobiorcy mają możliwość korzystania ze Sklepu internetowego bez rejestracji jako „gość” lub dokonując rejestracji poprzez dostępny Formularz rejestracji i tworząc w ten sposób Konto Klienta.
- Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania oraz anulowania Zamówienia w sytuacji gdy Usługobiorca podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione zastrzeżenia Usługodawcy co do ich poprawności. W takim przypadku Usługodawca poinformuje w formie telefonicznej lub wiadomości e-mail o przyczynach anulowania Zamówienia.
- W Sklepie internetowym dostępne są następujące Usługi elektroniczne:
a) Formularz zamówienia oraz
b) Formularz kontaktowy,
c) Newsletter. - Korzystanie z Konta jest możliwe po wcześniejszym podjęciu następujących kroków przez Usługobiorcę:
a) Należy wypełnić Formularz rejestracji poprzez kliknięcie w „Zarejestruj się” a następnie potwierdzeniu utworzenia Konta poprzez wejście w link potwierdzający – przesłany na podany przez Usługobiorcę adres e-mail;
b) W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę danych:
• Imię i nazwisko
• Nazwa firmy
• Adres zamieszkania/siedziby/lub inny adres do korespondencji
• Adres poczty elektronicznej (e-mail)
• Numer telefonu
• Numer NIP
• A następnie utworzenie Hasła. - Usługa elektroniczna w postaci posiadania konta na stronie Sklepu internetowego świadczona jest nieodpłatnie przez nieoznaczony czas.
- Usługobiorca w dowolnym momencie może zgłosić do Usługodawcy chęć usunięcia Konta poprzez przesłanie na adres e-mail Usługodawcy takie żądanie.
- Korzystanie z Formularza zamówienia rozpoczyna się z chwilą dodania przez Usługobiorcę Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie internetowym.
- Złożenie zamówienia następuje po wypełnieniu przez Usługobiorcę Formularza zamówienia oraz potwierdzeniu zakupu poprzez kliknięcie „Potwierdzam zakup”. Do momentu potwierdzenia zakupu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji zamówienia przez Usługobiorcę.
- Po złożeniu Zamówienia Usługobiorca otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. W przypadku niedostępności części Produktów objętych Zamówieniem, Usługobiorca zostanie poinformowany o stanie Zamówienia w celu możliwości podjęcia decyzji o częściowej jego realizacji.
- Złożenie zamówienia poprzez Formularz zamówienia ma charakter nieodpłatny i jednorazowy co oznacza, że ulega zakończeniu z chwilą złożenia zamówienia za jego pośrednictwem.
- W razie chęci uzyskania kontaktu poprzez Formularz kontaktowy należy wypełnić oznaczone pole jako „Formularz kontaktowy” a następnie użyć pola „Wyślij”.
- W Formularzu kontaktowym niezbędne jest wskazanie przez Usługobiorcę adresu poczty elektronicznej oraz treści zapytania na które chce uzyskać odpowiedź.
- Usługa Formularza kontaktowego świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia zapytania za jego pośrednictwem.
- Usługobiorca, który wyrazi chęć otrzymywania od Usługodawcy wiadomości o ofercie, promocjach, nowościach, aktualizacjach, zmianach zostanie poinformowany w drodze wiadomości e-mail lub formie wiadomości sms.
- Korzystanie z Newslettera ma charakter nieodpłatny i trwa do czasu kiedy Usługobiorca cofnie zgodę na otrzymywanie powiadomień.
- Usługobiorca zobowiązany jest korzystać ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem oraz dobrymi obyczajami. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Postępowanie reklamacyjne w zakresie świadczonych Usług elektronicznych zostało zawarte w paragrafie 7.
- 4. Ceny
- Wszystkie Ceny Produktów zawierają podatek VAT w obowiązującej stawce.
- Cena Produktów nie uwzględnia kosztów Dostawy. Cena Towaru podana w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia jest wiążąca dla obu stron. Dostawy realizowane są również na terenie UE.
- Koszty związane z dostawą Produktów (np. dostarczenie, usługi pocztowe i kurierskie) a także ewentualne inne koszty ponosi Klient. Wysokość tych kosztów może zależeć od wyboru Klienta co do sposobu dostawy Produktów. Informacja o wysokości tych kosztów jest przekazywana na etapie składania Zamówienia.
- Promocje organizowane w Sklepie internetowym nie podlegają łączeniu o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
- Poprzez akceptację Regulaminu, Klient wyraża zgodę na wystawienie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur oraz faktur korygujących w formie elektronicznej na adres e-mail podany przez Klienta podczas składania Zamówienia. Jednocześnie Klient oświadcza, że będzie odbierał powyższe faktury elektroniczne pod podanym przez siebie adresem e-mail.
- 5.
Sposoby i termin płatności
- W ramach zakupu Produktów, Klient może dokonać płatności za pomocą PayU, które umożliwia płatność poprzez: blik, przelew online, płatność kartą, google pay lub Przelewy24.
- Zapłata następuje niezwłocznie po złożeniu Zamówienia, poprzez przekierowanie na stronę płatności.
- Podmiotem świadczącym usługę płatności elektronicznych jest PayU lub Przelewy 24.
- W przypadku informowania o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia także informację o najniższej cenie tego Towaru jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki albo od dnia rozpoczęcia oferowania tego Towaru w Sklepie (jeśli okres ten jest krótszy niż 30 dni), albo o cenie sprzed zastosowania obniżki (jeśli Towar jest szybko psujący się lub mający krótki termin przydatności).
- Rozliczenie transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem: PayU lub Przelewy 24.
- 6.
Dostawa
- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna chyba, że Umowa sprzedaży stanowi inaczej.
- Koszty dostawy produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie: usługi pocztowe i kurierskie) są wskazane na stronie Sklepu internetowego po dokonaniu zakupu oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową sprzedaży.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy:
a) InPost paczkomat;
b) Dostawa za granicę w obszarze UE. - Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi od 1 – 3 Dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub składania Zamówienia podany inny termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
- Początek biegu terminu dostawy liczy się:
a) Płatność przelewem, płatność elektroniczna lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. - Produkt zostanie wysłany na adres wskazany przez Klienta w Formularzu zamówienia, o ile strony nie ustalą inaczej.
- Chwilą wydania Produktu przewoźnikowi na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia. Gdy sprzedaż Produktu dokonywana jest na rzecz Konsumenta niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Produktu Konsumentowi.
- Za wydanie Produktu uważa się jego powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.
- Przyjęcie przez Klienta przesyłki z Produktem bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia w przewozie.
- Klient odbierając przesyłkę z Produktem, zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania Sprzedawca wskazuje, że należy sporządzić protokół szkody w terminie 24h od odbioru paczki oraz powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę.
- 7.
Reklamacje
- Niniejsze zapisy określają procedurę reklamacyjną zarówno dla reklamacji dotyczących Produktów jak również Usług elektronicznych.
- Podstawy i zakres reklamacji są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności w Kodeksie cywilnym, Ustawie o prawach konsumenta oraz Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami, ale nie dotyczy Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta za brak zgodności Produktu z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat o tej chwili chyba, że termin przydatności Produktu użycia, określony przez Sprzedawcę jest dłuższy. Odpowiedzialność definiuje się w następujący sposób:
a) Towar jest zgodny z umową, jeżeli:
• jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność są zgodne z Umową,
• jest przydatny do szczególnego celu, o którym Sprzedawca został poinformowany najpóźniej w chwili zawarcia Umowy i który Sprzedawca zaakceptował,
• Produkt nadaje się do celu, do którego używa się takiego Produktu,
• występuje w takiej ilości i ma takie cechy jakie są typowe dla tego rodzaju
Produktu i jakich Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta mógł rozsądnie oczekiwać (z uwzględnieniem charakteru Produktu oraz publicznych zapewnień jego dotyczących),
• został dostarczony z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta mógł oczekiwać. - Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z Umową, o których mowa w ustępie 4., jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta został poinformowany przez Sprzedawcę o tej niezgodności najpóźniej w chwili zawarcia Umowy i zaakceptował ten fakt.
- Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Produktu z Umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i stwierdzony w ciągu 2 lat, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to sytuacji, w której termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę jest dłuższy.
- Obowiązuje domniemanie, że brak zgodności z Umową, który ujawnił się przed upływem terminu 2 lat od dnia dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia.
- Uprawnienia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta jakie przysługują z tytułu niezgodności Produktu z Umową to:
a) żądanie naprawy lub wymiany Produktu – w takim przypadku Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta udostępnia Sprzedawcy Produkt, a Sprzedawca odbiera go na swój koszt. Koszty związane z naprawą lub wymianą Produktu ponosi Sprzedawca. Naprawa lub wymiana Produktu powinna zostać wykonana w rozsądnym czasie. Jeżeli wymiana lub naprawa Produktu są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów Sprzedawca może odmówić ich dokonania,
b) Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy, jeśli:
• Sprzedawca odmówił dokonania naprawy lub wymiany,
• Sprzedawca nie dokonał naprawy lub wymiany,
• brak zgodności Produktu z Umową nadal występuje, pomimo próby naprawy lub wymiany,
• brak zgodności Produktu z Umową jest tak istotny, że nie uzasadnia żądania naprawy lub wymiany,
• okoliczności lub oświadczenie Sprzedawcy wskazują na to, że nie doprowadzi on do zgodności Produktu z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności,
c) obniżenie ceny:
• obniżenie cena musi być proporcjonalne względem ceny towaru pełnowartościowego,
• Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny, zwróci należne kwoty Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,
d) odstąpienie od Umowy:
• Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od Umowy, jeśli niezgodność Produktu z Umową jest nieistotna,
• Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu Produktu na koszt Sprzedawcy,
• Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania, zwróci cenę Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że ten wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. - Reklamacja może zostać złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej: selfcareclinicinfo@gmail.com
- Przesłanie lub zwrot Produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Self-Care Clinic Aleksandra Fidura Kościuszki 95B, 14-500 Braniewo.
- Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
a) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z Umową,
b) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z Umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
c) danych kontaktowych składającego reklamację. - W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
- Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub Produkt) związane z przedmiotem reklamacji. Sprzedawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu internetowego Klient może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej: selfcareclinicinfo@gmail.com
- W reklamacji Klient powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu internetowego.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres składającego reklamację wskazany w reklamacji.
- 8.
Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży
- Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta zgodnie z treścią art. 27 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta przysługuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia w którym Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wszedł w posiadanie Produktów.
- Sprzedający informuje, że zgodnie z art. 35 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku, gdy Konsument/przedsiębiorca na prawach konsumenta wykonuje prawo odstąpienia od umowy świadczenia usług przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, a jednocześnie po rozpoczęciu świadczenia usługi, które nastąpiło na wyraźne żądanie Konsumenta/przedsiębiorcy na prawach konsumenta (za jego wyraźną zgodą), i przed jej zakończeniem, Konsument/przedsiębiorca na prawach konsumenta będzie zobowiązany do zapłacenia za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
- Sprzedający informuje, że zgodnie z art. 38 pkt 1 Ustawy o prawach konsumenta, Konsumentowi/przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, w przypadku, gdy Sprzedający wykonał w pełni szkolenie online, webinar, konsultację lub otrzymał ebook a także za wyraźną zgodą Konsumenta/przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który przed rozpoczęciem szkolenia online, webinaru, konsultacji lub otrzymaniem ebooka został przez Sprzedającego poinformowany o utracie prawa odstąpienia od umowy po skorzystaniu ze szkolenia online, webinaru, konsultacji lub otrzymania ebooka (utrata prawa do odstąpienia od umowy po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego).
- Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta może poinformować Sprzedawcę o chęci skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży pisemnie, przesyłając właściwe oświadczenie na adres poczty elektronicznej: selfcareclinicinfo@gmail.com
- W celu zachowania terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży w opisanym wyżej trybie, Umowę sprzedaży uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta płatności, bez kosztów dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji
o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. - Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient zgodzi się na inne rozwiązanie. Klient może wskazać numer rachunku bankowego na który Sprzedawca zwróci środki. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić Produkty do Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od Umowy sprzedaży (koszty wysłania Produktu do Sprzedawcy). Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych na koszt
odbiorcy. - Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- 9.
Postanowienia obowiązujące Przedsiębiorców
- Postanowienie zawarte w niniejszym paragrafie skierowane są wyłącznie do Klienta lub Usługobiorcy niebędącego konsumentem.
- Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych
roszczeń w stosunku do Sprzedawcy. - Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. Sprzedawca nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt lub braku zgodności Produktu z Umową sprzedaży zostaje wyłączona.
- 10.
Własność Intelektualna
- Wszelkie prawa do Sklepu internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu internetowego, a także do innych treści, a w szczególności do formularzy, logotypów, jak również zdjęć, materiałów wideo, opisów Produktów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
- Zabronione jest kopiowanie, powielanie, modyfikowanie, zwielokrotnianie czy rozpowszechnianie jakiejkolwiek części Sklepu internetowego, Usługi lub ich elementów, w tym w szczególności zdjęć, materiałów wideo, opisów czy innych treści bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy, poza przypadkami wyraźnie dozwolonymi przez przepisy obowiązującego prawa i Regulaminu.
- Kupujący zobowiązuje się, że bez uprzedniej zgody Sprzedawcy nie będzie używał znaków towarowych, oznaczeń handlowych lub innych symboli indywidualizujących Sprzedawcę.
- Wszelkie rysunki, materiały reklamowe lub inne materiały udostępnione przez Sprzedawcę, stanowią wyłączną własność Sprzedawcy. Przedsiębiorca nie będzie dokonywał w tych materiałach jakichkolwiek zmian bez uprzedniej zgody Sprzedawcy wyrażonej na piśmie.
- 11.
Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie internetowym bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków Umów sprzedaży zawartych przed dokonaniem zmiany.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Niniejszy Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami niniejszego Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
- Sprzedawca z ważnych powodów zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu. Do ważnych powodów uzasadniających zmianę Regulaminu zalicza się w szczególności zmianę przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmiany organizacyjne po stronie Sprzedawcy, rozszerzenie usług świadczonych przez Sprzedawcę, brak dalszej możliwości świadczenia usług przez Sprzedawcę na
obecnych warunkach. Sprzedawca poinformuje Klientów o nowej treści Regulaminu drogą elektroniczną, co najmniej na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu Klient ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę zwartą ze Sprzedawcą dotyczącą
Konta, poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia woli dotyczącego usunięcia Konta. Zamówienia złożone przez Klienta przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu będą realizowane na podstawie dotychczasowego Regulaminu zaakceptowanego przez Klienta w dniu złożenia Zamówienia. - Regulamin obowiązuje od dnia 9 marca 2024 r.
POLITYKA PRYWATNOŚCI, COOKIES, RODO
- Sprzedawca zbiera dane osobowe Klientów korzystających ze sklepu www.aleksandrafidura.pl
II. Administratorem danych osobowych Klientów będących osobami fizycznymi, w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Self-Care Clinic Aleksandra Fidura z siedzibą przy ulicy Kościuszki 95B, 14-500 Braniewo, dla której Sąd Rejonowy w Braniewie, NIP: 9532777484, Regon: 386879881, pocztę elektroniczną: selfcareclinicinfo@gmail.com oraz numer telefonu: 504383677.
III. Zbiór danych Klientów został zgłoszony do rejestracji Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych i jest wpisany do ogólnokrajowego rejestru zbiorów danych osobowych.
IV. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Sprzedawcę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w celu zawarcia, ustalenia treści i rozwiązania umowy sprzedaży oraz w celu świadczenia i rozliczenia przez Sprzedawcę usług.
V. Dane osobowe Klientów są za ich zgodą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach realizacji Zamówień zgodnie z treścią Regulaminu, a przede wszystkim do zapewnienia kontaktu pomiędzy Sprzedawcą i Klientem. Klient nie będzie otrzymywać informacji marketingowych i handlowych, jeśli nie wyrazi na to zgody.
VI. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Dla złożenia zamówienia w sklepie www.aleksandrafidura.pl konieczne jest podanie adresu e-mail, imienia, nazwiska oraz adresu.
VII. Sprzedawca zapewnia Klientom realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie.
VIII. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych Klienta, jeżeli dalsze przetwarzanie tych danych przez Sprzedawcę jest konieczne oraz dopuszczalne na podstawie przepisów prawa, w tym jeśli Klient nie uregulował wszystkich zobowiązań wobec Sprzedawcy lub jeśli Sprzedawca otrzyma i utrwali dla celów dowodowych informację, iż Klient swoim dotychczasowym zachowaniem naruszył Regulamin bądź obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
IX. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Klient ma w szczególności prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych ze względu na swoją szczególną sytuację, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, gdy Sprzedawca zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania przez Sprzedawcę danych osobowych innemu niż Sprzedawca administratorowi danych.
X. Dane osobowe Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Dane osobowe Klientów mogą być także przekazywane podmiotom trzecim, wskazanym przez Sprzedawcę, w tym podmiotom wykonującym na zlecenie Sprzedawcy czynności dotyczące realizowanych na rzecz Klientów przez Sprzedawcę w ramach sklepu www.aleksandrafidura.pl usług w zakresie i na czas niezbędny do świadczenia lub realizacji tych usług.
XI. Dane osobowe Klientów są chronione przez Sprzedawcę przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń organizacyjnych, a także zabezpieczeń o charakterze technicznym i programistycznym, w szczególności systemów szyfrowania danych.
XII. W przypadku uzyskania przez Sprzedawcę wiadomości o korzystaniu przez Klienta z Serwisu niezgodnie z Regulaminem lub z obowiązującymi przepisami, Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Klienta w zakresie niezbędnym do ustalenia jego odpowiedzialności, pod warunkiem że utrwali dla celów dowodowych fakt uzyskania oraz treść tych wiadomości.
XIII. Sklep internetowy www.aleksandrafidura.pl wykorzystuje adresy IP zbierane w trakcie połączeń internetowych w celach technicznych, związanych z administracją serwerami. Ponadto, adresy IP służą do zbierania ogólnych, statystycznych informacji demograficznych (np. o regionie, z którego następuje połączenie) i stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej i mechanizmów korygowania błędów systemowych. Dane te mogą być również łączone z danymi podanymi przez Klientów w celu realizacji transakcji zawartych w ramach sklepu
XIV. Sklep internetowy www.aleksandrafidura.pl stosuje pliki „cookies”.
a. Pliki “cookies” używane są w do realizacji procesu składania zamówień oraz w celu dostosowania zawartości sklepu internetowego do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania z funkcjonalności sklepu. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze sklepu internetowego co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.
b. Stosowane są dwa rodzaje plików “cookies”– “sesyjne” oraz “stałe”.
i. “sesyjne” są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze sklepu internetowego lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).
ii. “Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików “cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
c. Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików “cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
d. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików “cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików “cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików “cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików “cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w sklepie internetowym a w szczególności na proces rejestracji i składania zamówień.
REGULAMIN SZKOLEŃ
- 1.WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Warunkiem udziału w wybranym Szkoleniu jest:
a) Zakup Szkolenia i przesłanie Zgłoszenia poprzez platformę www.ALEKSANDRAFIDURA.PL albo zakup Szkolenia telefonicznie pod nr tel. +504-383-677 lub aplikację Messenger/Instagram.
b) Akceptacja Regulaminu oraz uiszczenie opłaty na rzecz Organizatora za udział w wybranym Szkoleniu zgodnie z Regulaminem.
2. Klient dokonując zakupu Szkolenia w jakiejkolwiek formie zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu stanowiącego integralną część zawieranej z Organizatorem umowy. Treść Regulaminu dostępna jest pod adresem www.aleksandrafidura.pl
3. Po otrzymaniu Zgłoszenia, Organizator dokona jego weryfikacji i kolejno prześle (na adres poczty elektronicznej lub sms podany przez Klienta) potwierdzenie jego przyjęcia. Takie potwierdzenie przyjęcia Zgłoszenia nie stanowi Potwierdzenia Wpisania Uczestnika na listę. Potwierdzenie Wpisania Uczestnika następuje dopiero po otrzymaniu przez Organizatora wpłaty (i stanowi moment zawarcia umowy między Klientem a Organizatorem).
4. Liczba uczestników każdego Szkolenia jest ograniczona. Decyduje kolejność uiszczenia wpłat na rzecz Organizatora.
5. Zgłoszenia, które nadejdą po wyczerpaniu dostępnej liczby miejsc na dane Szkolenie, będą umieszczone na liście rezerwowej, o czym Klient zostanie poinformowany przez Organizatora drogą mailową lub telefoniczną.
6. Klient zobowiązuje się̨ do wypełnienia Zgłoszenia z należytą starannością, w tym w szczególności do podania poprawnych danych Uczestników.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędne wypełnienie Zgłoszenia przez Klienta i ewentualne szkody z tym związane.
8. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji danych podanych przez Klienta, w tym w szczególności wykształcenia Uczestników.
- 2 PŁATNOŚCI
- Cena Szkolenia każdorazowo zamieszczana jest przy jego opisie na stronie www.aleksandrafidura.pl Podane kwoty są kwotami brutto.
2. Cena Szkolenia nie obejmuje jakichkolwiek kosztów dodatkowych, które każdy Uczestnik zobowiązany jest ponieść we własnym zakresie, w tym w szczególności: kosztów dojazdu, noclegów, wyżywienia, itp.
3. Klient jest zobowiązany do wpłaty zadatku na za wybrane Szkolenie w terminie 3 dni od dnia dokonania Zgłoszenia, jednakże nie później niż na 7 dni przed terminem Szkolenia. Pozostała płatność powinna nastąpić przed datą szkolenia przelewem (przesłanie potwierdzenia przelewu) lub gotówką w dniu szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku, gdy Klient prześle Zgłoszenie na Szkolenie na mniej niż 7 dni przed terminem Szkolenia, a jego udział w Szkoleniu będzie możliwy, w tym w szczególności będą jeszcze miejsca dostępne, termin płatności ustalany jest z Klientem indywidualnie.
4. Płatność dokonywana jest w wybrany przez Klienta sposób, tj.:
a) przelewem bankowym, na podstawie faktury pro-forma otrzymanej drogą elektroniczną (na podany w formularzu rejestracyjnym adres email),
b) gotówką dniu szkolenia w miejscu, gdzie odbywa się szkolenie do Organizatora szkolenie..
5. Klient upoważnia Organizatora do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy oraz akceptuje stosowanie faktur elektronicznych, tj. przesłanie faktur, duplikatów tych faktur oraz ich korekt w formie elektronicznej na adres e-mail podany w Zgłoszeniu
6. Dokonanie płatności we wskazanym terminie jest warunkiem niezbędnym dla otrzymania od Organizatora Potwierdzenia Wpisania Uczestnika, tj. zawarcia umowy z Organizatorem.
7. Brak zapłaty 100% ceny za Szkolenie w wymaganym terminie skutkuje automatyczną anulacją Zgłoszenia.
- 3 REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Z uwagi na charakter Szkolenia i w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług zmiana tożsamości Uczestników Szkolenia po dokonaniu Zgłoszenia nie jest możliwa.
- Klient ma prawo do rezygnacji z udziału w Szkoleniu i otrzymania zwrotu wpłaconych Organizatorowi środków na następujących warunkach:
- a) w przypadku, gdy Organizator otrzyma oświadczenie o rezygnacji ze Szkolenia na 21 dni przed datą Szkolenia, Organizator zwróci Klientowi 100 % uiszczonej opłaty, pomniejszonej o kwotę zadatku.
b) w przypadku, gdy Organizator otrzyma oświadczenie o rezygnacji ze Szkolenia na 14 dni przed datą Szkolenia, Organizator zwróci Klientowi 50 % uiszczonej opłaty, pomniejszonej o kwotę zadatku.
c) w przypadku, gdy Organizator otrzyma oświadczenie o rezygnacji ze Szkolenia na 7 dni przed datą Szkolenia, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
W przypadku zgłoszenia do udziału w Szkoleniu kilku Uczestników, Klient zobowiązany jest wyraźnie wskazać, którego Uczestnika dotyczy rezygnacja. Zwrot opłaty dotyczy wyłącznie Uczestnika, którego dotyczy rezygnacja.
4. Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu należy zgłosić Organizatorowi mailowo na adres selfcareclinicinfo@gmail.com
5. Wykreślenie z listy uczestników Szkolenia danego Uczestnika następuje niezwłocznie po przesłaniu Klientowi potwierdzenia ze strony Organizatora w przedmiocie otrzymania oświadczenia o rezygnacji.
6. Nieobecność Uczestnika na szkoleniu (bez formalnego zgłoszenia rezygnacji zgodnie z pkt. 4 powyżej) nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty 100% ceny Szkolenia.
7. Postanowienia pkt 1-7 powyżej nie dotyczą Klientów będących Konsumentami, którzy w przypadku rezygnacji z udziału w Szkoleniu bądź nieobecności na Szkoleniu i niepoinformowaniu o tym fakcie Organizatora, są zobowiązani do zapłaty pełnej kwoty faktycznie poniesionych przez Organizatora kosztów związanych z udziałem Klienta w Szkoleniu
- 4 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KLIENTA BĘDĄCEGO KONSUMENTEM
- Niezależnie od postanowień zawartych w § 4 powyżej, Klient będący Konsumentem w każdym przypadku ma prawo (zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) do odstąpienia od umowy zawartej z Organizatorem w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Do zachowania ww. terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, Klient może przesłać drogą mailową na adres selfcareclinicinfo@gmail.com
3. W razie odstąpienia od umowy przez Klienta będącego Konsumentem, Organizator niezwłocznie poinformuje Klienta o otrzymaniu jego oświadczenia oraz (jeżeli płatność została już dokonana) zwróci należności uiszczone przez Klienta na poczet ceny Szkolenia niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania stosownego oświadczenia. Zwrot nastąpi przelewem na ten sam rachunek bankowy, z którego dokonana została płatność, a w przypadku płatności gotówkowych gotówką do rąk własnych Klienta bądź na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
4. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta traci prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli termin Szkolenia przypada przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, przy czym utrata prawa do odstąpienia obejmuje wyłącznie okres przypadający po terminie Szkolenia. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumentatraci traci prawo do odstąpienia od Umowy także wtedy, gdy weźmie udział w Szkoleniu, którego termin przypada przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, o którym mowa w pkt. 1.
5. W przypadku braku możliwości udziału w Szkoleniu przez Uczestnika z przyczyn losowych, Organizator dopuszcza możliwość udziału Uczestnika w Szkoleniu organizowanym w innym terminie, przy czym decyzja w tym zakresie należy do wyłącznej kompetencji Organizatora.
- 5 ZMIANY, ODWOŁANIE SZKOLENIA
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu Szkolenia bądź jego odwołania, w tym w szczególności w przypadku niezgłoszenia się minimalnej liczby uczestników Szkolenia przewidzianej przez Organizatora nie później jednak niż na 7 dni przed datą jego rozpoczęcia.
2. W przypadku odwołania Szkolenia w pierwotnym terminie, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta wskazując jednocześnie (jeśli będzie to możliwe) nowy termin, w którym to Szkolenie się odbędzie. Klient według własnego uznania może wyrazić chęć wzięcia udziału w Szkoleniu w nowym (zmienionym) terminie lub żądać zwrotu uiszczonej opłaty za Szkolenie.
3. Jeśli Klient nie wyrazi chęci wzięcia udziału w Szkoleniu w nowym terminie, Organizator zobowiązuje się zwrócić uiszczone przez Klienta wynagrodzenie za udział w Szkoleniu niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Organizatora informacji o odmowie chęci skorzystania przez Klienta ze Szkolenia w innym terminie.
4. Odwołanie przez Organizatora Szkolenia w terminie krótszym niż 7 dni przed datą jego przeprowadzenia jest możliwe wyłącznie z ważnych przyczyn, nieleżących po stronie Organizatora. W takim przypadku Organizator niezwłocznie zwraca opłaty za Szkolenie uiszczone przez Klienta – o ile Strony nie uzgodnią inaczej. Organizator nie jest jednocześnie zobowiązany do pokrycia jakichkolwiek kosztów i wydatków poniesionych przez Klienta lub Uczestnika w związku z planowanym udziałem w Szkoleniu.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu Szkolenia, o czym poinformuje Klienta niezwłocznie. W takim przypadku Klient może zrezygnować z udziału w Szkoleniu za zwrotem uiszczonej opłaty.
6. Żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności za brak realizacji Umowy lub za opóźnienia w wykonaniu Umowy spowodowane siłą wyższą.
- 6 MODELKI NA SZKOLENIU
- Organizator zapewnia udział w Szkoleniu modelek na potrzeby zajęć praktycznych, przy czym dokonując Zgłoszenia Klient ma możliwość zaznaczenia opcji, iż Uczestnik przyjedzie na Szkolenie z własną modelką.
2. Organizator dopuści taką modelkę do udziału w Szkoleniu wyłącznie pod warunkiem, iż nie stwierdzi przeciwwskazań do udziału takiej modelki w Szkoleniu a modelka po zapoznaniu się z przedstawioną jej dokumentacją i po udzieleniu Organizatorowi niezbędnych informacji, w tym wypełnieniu karty pacjenta, wyrazi uprzednią pisemną zgodę na udział w Szkoleniu w takim charakterze na potrzeby zajęć praktycznych i uiści na rzecz Organizatora stosowną opłatę, której wysokość określona została w cenniku i uzależniona jest m.in. od rodzaju Szkolenia.
- 7 REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje dotyczące Szkolenia, Uczestnicy mogą być zgłaszane Organizatorowi w terminie 3 dni licząc od daty Szkolenia:
a) w formie pisemnej na adres: Kościuszki 95B, 14-500 Braniewo
b) w formie mailowej na adres: selfcareclinicinfo@gmail.com - Reklamacje przesłane po upływie terminu wskazanego w pkt. 1 nie będą rozpatrywane.
3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia ich otrzymania. W przypadku konieczności wydłużenia terminu wskazanego w ust. 3, Organizator poinformuje o tym podmiot składający reklamację, jednocześnie wyznaczając nowy termin na rozpatrzenie reklamacji.
4. Reklamacja w celu umożliwienia Organizatorowi sprawnego jej rozpatrzenia powinna zawierać co najmniej następujące dane:
a) oznaczenie Uczestnika lub Klienta – imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, telefon kontaktowy,
b) przedmiot reklamacji,
c) wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
- 8 PRAWA AUTORSKIE
- Wszelkie treści zawarte w materiałach szkoleniowych udostępnionych Klientowi lub Uczestnikowi Szkolenia, a także prezentacje, pomoce dydaktyczne i program Szkolenia stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych Organizatora i nie mogą być udostępniane, przekazywane bądź prezentowane bez jego wyraźnej i uprzedniej zgody wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Na mocy zawartej Umowy nie dochodzi do przeniesienia na rzecz Klienta lub Uczestnika jakichkolwiek praw autorskich, ani też ustanowienia na jego rzecz licencji uprawniającej do korzystania z nich.
3. Organizator w ramach Szkolenia przenosi na Uczestnika wyłącznie prawo własności jednego kompletu materiałów szkoleniowych. Uczestnik upoważniony jest do używania otrzymanych materiałów wyłącznie na własne potrzeby, bez prawa dalszego ich udostępniania osobom trzecim.
4. Klient zobowiązuje się w okresie obowiązywania Umowy, jak również po jej rozwiązaniu lub wygaśnięciu, nie wykorzystywać materiałów szkoleniowych, programów szkoleniowych, narzędzi, dokumentów, procedur, metodyki a także logotypów i znaków towarowych Organizatora. W szczególności Klient Uczestnik zobowiązuje się:
a) nie wykorzystywać materiałów i programu Szkolenia, a także szaty graficznej przedmiotowych materiałów w celu prowadzenia działalności szkoleniowej we własnym zakresie;
b) nie kopiować, nie utrwalać lub zwielokrotniać materiałów i dokumentów wskazanych w pkt. 1, a także szaty graficznej przedmiotowych materiałów i dokumentów jakąkolwiek techniką w tym drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową
c) nie wprowadzać do obrotu materiałów i dokumentów wskazanych w pkt. 1;
d) nie dokonywać tłumaczeń na inne wersje językowe materiałów i dokumentów wskazanych w pkt. 1
e) nie czynić jakichkolwiek zmian w materiałach i dokumentach wskazanych w pkt. 1, w szczególności nie usuwać logotypów Organizatora.
5. Filmowanie, nagrywanie, jak również fotografowanie Szkoleń przez Uczestników jest całkowicie zabronione.
- 9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych pozyskiwanych w związku z organizacją Szkoleń jest Organizator.
2. Klient lub Uczestnik może kontaktować się z Organizatorem telefonicznie: + 48 504-383-677lub mailowo: selfcareclinicinfo@gmail.com
3. Aby dowiedzieć się jak przetwarzamy dane osobowe w związku z organizacją Szkoleń przejdź do Polityki prywatności
- 10 POZASĄDOWE METODY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW KONSUMENCKICH
1.W przypadku wyczerpania procedury reklamacji, o której mowa w § 9 powyżej, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje (poza możliwością dochodzenia swoich roszczeń przed sądem) prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dotyczące możliwości skorzystania z tych roszczeń oraz dostępu do procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych/miejskich rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz organizacji społecznych, których statutowym zadaniem jest ochrona konsumentów. Ponadto informacje dostępne są pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
2. W szczególności, Klient będący Konsumentem ma prawo:
a) zwrócić się̨ do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Organizatorem;
c) zwrócić się do powiatowego/miejskiego rzecznika konsumentów lub jednej z organizacji społecznych, których statutowym zadaniem jest ochrona konsumentów.
3. Ponadto, pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR jest interaktywną i wielojęzyczną stroną internetową, na której Konsument i przedsiębiorca mają dostęp do kompleksowej obsługi w sprawie pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
4. Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich z Organizatorem jest:
a) Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Poznaniu, www.poznan.wiih.gov.pl., z którym można się w tym celu kontaktować pod adresem al. Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań lub drogą elektroniczną pod adresem adr@poznan.wiih.gov.pl lub też
b) inny właściwy podmiot uprawniony wpisany do Rejestru podmiotów prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (lista pomiotów uprawnionych jest dostępna na stronie http://polubowne.uokik.gov.pl/rejestr,5,pl.html, przy czym Klient ma prawo wyboru, do którego z podanych podmiotów do pozasądowego rozstrzygania sporów się zwróci).
- 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zgodnie z treścią Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 ze zm.), Uczestnik, najpóźniej przed rozpoczęciem Szkolenia wyraża pisemną zgodę na przetwarzanie przez Organizatora jego wizerunku utrwalonego w trakcie Szkolenia w formie zdjęć lub nagrań video, które Organizator może wykorzystywać w swoich materiałach promocyjnych, bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania, w tym w szczególności zamieszczać w Internecie. Treść zgody stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednakże odmowa jej udzielenia uniemożliwi wzięcie udziału w Szkoleniu.
- Organizator zastrzega sobie prawo odmówić Uczestnikowi udziału w Szkoleniu w tym w szczególności (lecz niewyłącznie) w sytuacji, gdy zachowanie Uczestnika zagraża lub mogłoby zagrażać interesom innych Uczestników, narusza lub mogłoby naruszać dobre imię Organizatora, czy też w sytuacji, gdy Uczestnik narusza postanowienia Regulaminu. W takim przypadku Organizator zwróci Uczestnikowi 100% uiszczonej opłaty.
- Postanowienia Regulaminu nie wyłączają i nie ograniczają żadnych praw Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta, które przysługują mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W razie sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
- Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi przedsiębiorcami Sprzedający ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego przedsiębiorcą.